המחזור החדש יצא לדרך!

אחרי שלושה מחזורים מוצלחים של הקבוצה הטלפונית של הצהריים, יצאנו היום לדרך עם המחזור הרביעי. את היום הראשון הקדשנו להקדמה כללית לגבי הבעיה שלנו וכמה מילים על הפיתרון שמציעה התכנית של 12 הצעדים, ולאחר מכן השיתופים של החברים החדשים שהצטרפו בימים האחרונים לקראת המחזור החדש.

אז אם נרצה על רגל אחת לשאול מה החידוש של התכנית הזאת, התשובה תהיה שאנחנו לא מתעסקים יותר בפיתרון נקודתי (טכני או נפשי) אלא מחפשים פיתרון כולל.

יש כאלו שיכולים להסתפק בפתרונות כמו סינון או החלטה חזקה להפסיק, ויש כאלו שצריכים כלים קצת יותר חזקים אבל בסופו של דבר הם מצליחים להפסיק בכוחות עצמם, או במילים אחרות – הם מצליחים להפסיק לבד, בלי עזרת אחרים. אבל יש כאלו שלא מצליחים לבד, לא משנה כמה חזק הם מנסים ולא משנה כמה חשוב להם להפסיק. עבור מי שנמצא בקטגוריה השניה מיועדת התכנית שלנו. עבור מי שמאוד רוצה להפסיק אבל פשוט לא מצליח.

מי שהגיע לכאן אחרי שניסה הכל ונכשל, זה מי שלא יכול להסתפק בפיתרון נקודתי והוא צריך משהו מקיף הרבה יותר. התכנית של הצעדים מציעה לנו בדיוק את זה: עבודה עצמית (בסיוע של אחרים) על כל חלקי האישיות, כך שנגיע למצב בו אנחנו יכולים לחיות חיים שפויים בלי הצורך לברוח כל פעם אל הפורנו, האוננות או כל התנהגות מינית הרסנית אחרת שרק מכאיבה לנו והורסת לנו את החיים.

המשימה היומית

תשאל את עצמך שאלה מאוד מאוד פשוטה: למה אני כאן? הרשימה יכולה להיות ארוכה או קצרה, אבל בלי שתדע למה הגעת לכאן, אז אי אפשר להתחיל אפילו את התהליך. התשובה לשאלה הזאת צריכה להיות מאוד ברורה.

Comments for this post are closed.