יום הולדת שנה

הולך נגד הרוח המדרכה מתנדנדת… כן, ככה חשבתי כשהגעתי בתחילת דרכי בהחלמה לתכנית של 12 הצעדים.

אחרי שנים של חיפוש פיתרון או משהו שידכא את האובססיה המינית שלי, כלום לא עזר. חשבתי לעצמי כמו שיכור שרוצה להתפכח שזה מה שאני עושה – הולך נגד. כששמעתי על התוכנית לא פיתחתי ציפיות, אבל חשבתי לעצמי “מה יש לי להפסיד? אם כבר ניסיתי הכל, אנסה עוד משהו”. הרגשתי ממש שהריצפה רועדת מתחתיי כי כבר לא יכולתי להסתיר יותר. השקרים וההסתרות והתחבולות כבר לא היו כל כך אמינות, והחבל נגמר לי. אז כשהתחלתי עם ההחלמה החלטתי שאני הולך להיות ממושמע עד כמה שאפשר ועושה מה שאומרים לי. למדתי מה זה חוסר אונים, הבנתי שזה מצב שהייתי בו כבר בהתחלה אך לא ידעתי כיצד להוציא את החוסר אונים מתוכי החוצה, וכאן למדתי .

ידעתי שאני ממש מחובר לפורנו בצורה אובססבית, המכשיר היה צמוד אליי כל הזמן ובכל מקום, ובקשר רציף עם הצפייה בפורנו והצ’אטים. כל פעולה שהייתי עושה בעבודה או בבית היו עם הרבה הפסקות של התחברות לרשת. זה ממש ניהל אותי והפחיד אותי שאין לי חיים, אלא רק אני והמכשיר.

הפסקתי לעשן לפני מספר שנים וגם בעישון הייתי מכור. כל מי שהכיר אותי זכר אותי עם סיגריה דבוקה לפה. הפסקתי לעשן ביום אחד ללא תרופות או עזרה ממקום כלשהו, פשוט הפסקתי. זה היה קשה מאוד וגרם לי כאבים וחוסר שינה כשהייתי מטייל סהרורי בלילה ולא נירדם. בערך כשנה של החלמה, אך שרדתי את הגמילה ועד היום לא חזרתי לעשן. ככה החלטתי שאני עושה עם הפורנו, ממש בתחילת ההחלמה, עוד לפני הקבוצות ולפני החברים, כשנרשמתי לאתר ולתוכנית החלתי שאני מפסיק עם הצפיה. זה היה קשה. התוצאה מכך היתה שהתחלתי לאונן הרבה יותר וממש השתמשתי בזה כדי “להרגיע” ולתת אוכל לתאווה. כאן הייתי חייב להתחיל להשתמש בתוכנית, בספונסר, בחברים, ובקבוצות החיות/הטלפוניות. הייתי נחוש לעבוד את הצעדים והפעולות היומיות, והבנתי שאם אני לא לוקח ברצינות את הפעולות אני אבוד כי כאן זה המפלט האחרון שלי.

היום במבט לאחור, ברור שמאז שהתחלתי חיי השתנו מהקצה לקצה. למדתי להכיר את עצמי ואת הפגמים שלי. ולמדתי כיצד לחיות איתם ולחשוב לפני כל פעולה מה מניע אותי ואיזה פגם מסתתר מאחורי כל מניע. בחסד א-לוהים, לא מובן מאליו, אני נקי שנה.

אוהב אותכם, אוהב את ההחלמה ומאחל הצלחה לכל אחד ואחד שמצטרף אלינו אל המקום המדהים הזה.